אפליקציית פספורטכארד פוקט

לחברת פספורט קארד אפליקציה שעובדת בשבילך 24/7, עם מגוון שירותים זמינים לנסיעה שקטה ובטוחה בכל רגע נתון, מכל מקום בעולם.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

מחברת ביטוח ששמה לעצמה למטרה לחולל מהפך בשוק ביטוחי הנסיעות ולהנגיש את שירותיה דרך מערך דיגיטלי מתקדם, אנחנו לא מצפים לפחות. אפליקציית פספורטכארד פוקט (PassportCard Poket) מהווה אפליקציה ייעודית למבוטחים בביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד, באמצעותה ניתן לקבל את שירותי החברה ולהתנהל בזמן אמת בחו"ל בכל מקום וזמן.

האפליקציה זמינה לשימוש כבר מרגע הצטרפותך לביטוח וניתן להוריד אותה דרך ה-Apple store למשתמשי אפל או Google Play למשתמשי אנדרואיד. ומה מחכה לך בפנים?

טעינה אוטומטית של הכרטיס הנטען

ניתן לטעון מידית את הכרטיס הקשיח שהונפק עבורך, כדי שישמש אותך לכיסוי ההוצאה הרפואית במקום וללא המתנה.

שירותי איתור וניווט למוקדי שירות ומרכזים חיוניים

דרך האפליקציה ניתן לאתר רופאים, מוקדים רפואיים, בתי מרקחת, בתי חולים, תחנות אוטובוס, תחנות משטרה, שגרירויות וגם כספומטים (ATM) שסמוכים אליכם ולנווט אליהם.

צ'אט אונליין עם רופאים

הזירה המקצועית שלך להתייעצות עם רופאים מכל פינה בעולם – בעברית ובזמינות 24/7. ניתן לשוחח עם רופא דרך האפליקציה בכדי לקבוע כיצד להתנהל מול מצבים רפואיים מסוימים ולקבל הנחיות בנוגע לטיפולים או בדיקות שעליך לבצע.

יצירת קשר עם מוקד החירום של פספורט קארד

אפליקציית פספורט קארד פוקט מכילה התקשרות מהירה למוקד החברה טלפונית, בווצאפ ובצ'אט האפליקציה. נציגי החברה זמינים 24/7.

רכישת ביטוח והארכת תוקף הפוליסה

מבוטחי עבר יכולים להצטרף לביטוח נסיעות חדש דרך האפליקציה ואף להגיש בקשה להארכת הביטוח. נציין כי הפוליסה של פספורט קארד מספקת לך כיסוי להארכת שהות במקרה של אירוע רפואי בלתי צפוי בחו"ל וכן כיסוי להוצאות הטיסה והלינה עבור מלווה שטס מהארץ למקום האשפוז.

הגשת תביעות, העלאת מסמכים ובדיקת סטטוס התביעה

היתרון החזק של פספורט קארד פוקט! לרשותך מערכת לניהול תביעות הכוללת אופציה למלא טפסי תביעה בקלות, לצרף עבורן את האסמכתאות והתיעודים הרלוונטיים ולבדוק בכל עת את סטטוס הטיפול בתביעה שהגשת.

עריכת פרטים וצפייה בפוליסה המלאה

באזור האישי שלך באפליקציה ניתן לצפות בפוליסה ובפרטיה המלאים – מבלי להדפיס העתקים ולהיסחב איתם לכל מקום. כאן גם ניתן לערוך את פרטייך האישיים במידת הצורך.

מדריכים ועזרים נוספים

באפליקציה ניתן למצוא גם מדריכי וידאו שמבהירים צעד אחר צעד כיצד להשתמש בשירותי האפליקציה ולהגיש תביעות, לצפות בעדכונים אחרונים מטעם החברה, להבין מה עליך לעשות במקרה של אובדן או גניבת הסלולרי, הכבודה או אפילו הכרטיס הנטען ולצפות ברשימת מספרי חירום מכל מקום בעולם.

אפליקציית פספורט פוקט – שירות מעולה למבוטחים

חברת פספורט קארד דוגלת בשירותי ביטוח טכנולוגיים, מהירים ונגישים יותר, שמייעלים את ההליכים הבירוקרטיים שעד היום התנהלו בצורה מורכבת יותר. האפליקציה הינה שירות משלים לכיסוי הביטוחי שלך. בשונה מאפליקציות אחרות של חברות ביטוחי הנסיעות, היא גם "מתקשרת" עם הכרטיס הנטען שלך לביצוע תשלום ההוצאה הרפואית במקום וללא המתנה.

כיצד זה עובד? דרך האפליקציה ניתן להטעין את הכרטיס במהירות ולשלם באמצעותו. מיד עם בקשת הטעינה, האפליקציה תזהה את קוד הכרטיס שלך והסכום יועבר בתוך מספר דקות.
בנוסף, אם רכשת הרחבה לביטוח הכבודה, ניתן לפעול באותו האופן ולקבל מיידית לכרטיס סכום בסך 150$ לרכישת ציוד חיוני עד להגעתה של כבודה שלא הגיעה ליעדה בזמן. הבונוס החזק ביותר של האפליקציה הוא המיידיות שלה.

מיד בתוך מספר דקות מרגע שליחת בקשת הטעינה, ניתן יהיה לסלוק את הכרטיס בבית העסק בו ניתן לך השירות הרפואי או לגשת לכספומט כדי למשוך את הסכום בכספומט.
אפשרויות אלה אינן כרוכות בהרשאה מיוחדת או מגבלות מטעם פספורט קארד, מה שמספק לך שקט נפשי מוגבר לאורך כל הנסיעה וחוסך לך המתנה, הליכים בירוקרטיים מורכבים והחזר בדיעבד עבור התשלום שנאלצת לשלם מכיסך ברגע האמת.

מדריך להורדה ולהפעלת אפליקציית PassportCard Pocket

כאמור, עם הצטרפותך לביטוח ניתן להוריד את האפליקציה למכשיר הסלולרי. בכניסה ראשונית עליך להזמין את מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון של בעל הפוליסה ולקבל קוד אימות בהודעת SMS.
יש להזין את הקוד שקיבלת במסך האפליקציה ומיד לאחריו ייפתחו כל שירותיה ואזוריה לשימושך האישי.

דרוש לך טיפול רפואי בחו"ל? כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור "הפעלת הכרטיס" באפליקציה, למלא בחלונית הצ'אט שנפתחה את פרטי מקרה הביטוח וזהו זה – הכרטיס שלך ייטען בתוך כמה דקות ובהתאם לצורך הרפואי הרלוונטי.

עלייך להגיש תביעה לביטוח הנסיעות בכל סיטואציה אחרת הנכללת בפוליסה? יש להיכנס לאזור האישי שלך באפליקציה, למלא את כל פרטי המקרה ולצרף מסמכים, קבלות, אישורים וכל תיעוד נדרש נוסף.
החברה משתדלת להעניק טיפול כמה שיותר מהיר, לעתים גם ללא המתנה של מעבר לכמה דקות. כך או כך, ניתן לצפות בסטטוס התביעה ותהליך האישור שלה וכן לשוחח עם נציג החברה בכל שעה.
הצטרפת לביטוח פספורט קארד דרכנו? מגיע לך שירות אישי ומקצועי נוסף ללא עלות!

אם רכישת הביטוח דרכנו, אנו ב- Airport ביטוח נסיעות לחו"ל נחבר אליך את סוכן הביטוח האישי שלך 24/7. שירות זה ניתן לך בחינם והוא כלול בתעריף הפוליסה הרגיל ששילמת, באמצעותו ניתן לפנות אלינו בכל בעיה, להורות לנו ליצור עבורך קשר עם חברת פספורט קארד ולנהל עבורך את הטיפול בתביעה תוך קיצור זמנים ומציאת פתרונות לכל מצב מורכב שמעלה דין ודברים מול הביטוח.

ניתן להצטרף לביטוח פספורט קארד ממש עכשיו בתהליך אונליין קצר באתר שלנו, או ליצור עמנו קשר טלפוני.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן