פספורט קארד שאלות ותשובות

כאן תוכלו לקבל תשובות לשאלות נפוצות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט כארד, החל מתנאי הפוליסה, הכיסויים, סוגי ביטוחים, איך מצטרפים ועוד

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

מה כלול בביטוח הנסיעות של פספורט קארד?

ביטוח הנסיעות של פספורטקארד מעניק לך כיסוי של עד 5 מיליון דולרים עבור הוצאות רפואית באשפוז ושאינן באשפוז, שירותי חילוץ והצלה, חבות צד ג', הטסה רפואית לארץ וטיפולי חירום בשיניים.

בתוספת תשלום ניתן לכלול בפוליסה מגוון הרחבות כמו ספורט אתגרי, קיצור או ביטול נסיעה, ביטוח כבודה, אובדן או גניבת פריט יקר ערך ועוד.

הנסיעה מתוכננת לעוד חודש. כמה זמן מראש מומלץ לרכוש את הפוליסה?

פספורט קארד מאפשרת לך להצטרף לביטוח החל מ-90 יום לפני הנסיעה. יחד עם זאת, מומלץ לרכוש את הביטוח מוקדם ככל האפשר כדי שיעמוד לרשותך גם במקרה של ביטול הנסיעה הכרוך בהחזרים עבורה.

האם פספורט קארד מבטחת גם לארה"ב?

כן, ניתן להצטרף לביטוח הנסיעות של החברה גם עבור ארה"ב. עבור יעד זה תחול תוספת תשלום לתעריף הביטוח היומי בין 3.3$-38.84$ בהתאם לגיל המבוטח.

מה מקבלים במסגרת ביטוח הנסיעות של פספורטקארד?

עם הצטרפותך לביטוח יונפק עבורך כרטיס נטען לתשלום הוצאות רפואיות במקום וללא המתנה. באפשרותך גם להוריד לנייד את אפליקציית Passportcard Pocket באמצעותה ניתן לנהל תביעות, לצפות בפרטי הפוליסה, להתייעץ עם רופאים בעברית ולאתר מוקדים רפואיים סמוכים אליך.

עד לאיזה גיל אפשר לבטח בפספורט קארד ולכמה זמן?

ניתן לבטח בכל גיל ובכל מצב רפואי בכפוף לחיתום. תעריפי הפוליסה חלים באופן מדורג בהתאם לגיל, כאשר תקופת הביטוח המקסימלית הינה 60 ימים בגילאי 0-75. תרמילאים בגילאי 19-30 יהנו מביטוח מותאם למשך 180 ימים. ניתן לפנות אלינו כדי לבחון את הכיסוי הביטוחי לתקופה ממושכת יותר.

מה לעשות אם לא מרגישים טוב במהלך הנסיעה?

באפשרותך לפנות מיד למוקד החירום של פספורטקארד דרך האפליקציה או לחייג למספר החירום ששמור לכל יעד. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציה על מנת לשוחח עם רופא ולקבל אבחון ראשוני וכן לגשת למוקד רפואי סמוך במצבים דחופים.

אם לא הצלחת ליצור קשר ולקבל מענה, איירפורט תיכנס לתמונה ותפעל עד למיצוי כל האפשרויות הרלוונטיות (לרוכשי הביטוח דרך אתר Airport – ביטוח נסיעות לחו"ל בלבד).

אשפוז בחו"ל – כיצד לפעול?

אם אושפזת במהלך השהות בחו"ל בבית חולים מקומי, יש ליצור קשר עם מוקד החירום של פספורטקארד ונציגי החברה ידאגו ליצור קשר עם בית החולים לטובת ביצוע התשלום.

האם אפשר להאריך את הביטוח במידה והשהות בחו"ל מתארכת?

כל עוד לא מוצתה תקופת הביטוח המקסימלית בפוליסה, קיימת האפשרות להאריך אותה. גם שירות זה מתאפשר למבוטחים דרך נציגי השירות של פספורט קארד בשיחה טלפונית או דרך הגשת בקשה באפליקציה. אם תקופת הביטוח נסתיימה ורכשת את הפוליסה באמצעות אתר איירפורט אינשור, ניתן ליצור עמנו קשר ונדאג לפתרון הטוב ביותר עבורך.

האם אפשר לפנות לכל רופא בחו"ל?

מבוטחי פספורטכארד נהנים משירותים רפואיים בכל המרפאות ובתי המרקחת מסביב לעולם בהם מכבדים כרטיסי אשראי מסוג ויזה ומאסטראקרד. החברה תטעין את הכרטיס הנטען שברשותך בסכום הבדיקה או הביקור על מנת שישולמו מטעמה במקום מכיסך.

מה לעשות אם הכרטיס הנטען אבד?

גם אם איבדת את הכרטיס הנטען של פספורט קארד, הביטוח שלך עדיין תקף. יחד עם זאת, תשלום הוצאות רפואיות ללא הכרטיס יגרור דמי השתתפות עצמית בסך 50$. כדי להימנע מכך, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי שיונפק לך כרטיס חדש.

האם הכרטיס הנטען של פספורט קארד תקף גם בעתיד?

כן. הכרטיס שהונפק לך תקף לחמש שנים, כך שלקראת הנסיעה הבאה כל שעליך לעשות הוא לתקף אותו לאחר ההצטרפות לפוליסה.

האם לפספורטכארד יש ביטוח הריון לחו"ל?

הפוליסה הבסיסית מעניקה כיסוי לנשים הרות עד לשבוע 12. מעבר לשבוע זה, ניתן לצרף לפוליסת הבסיס הרחבת הריון עד לשבוע 32 בתוספת תשלום. הרחבה זו מיועדת לנשים הרות עד לגיל 39 ועשויה להיות מותנית באישור רפואי המוכיח כי מדובר בהריון תקין ושגרתי.

מהן שעות הפעילות של מוקד פספורט קארד?

מוקד החירום של החברה פעיל 24/7/365 ונותן מענה במקרים של בעיה רפואית, עיכוב בהגעת המזוודות ליעד ומקרי חירום נוספים. לקוחות שנמצאים בישראל יכולים לפנות לשירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00, ביום ו' ובערבי חג בין השעות 08:00-13:00.

איך מטעינים את הכרטיס לקבלת טיפול רפואי?

יש להפעיל את הכרטיס באמצעות האפליקציה או לחייג למוקד החירום והכרטיס ייטען בסכום הנדרש כעבור מספר דקות. את המסמכים המתעדים את הטיפול וביצוע התשלום יש להסדיר לאחר החזרה לארץ.

היכן ניתן לאסוף את כרטיס PassportCard?

את הכרטיס עליך לאסוף לפני הנסיעה. ניתן לעשות זאת בדלפק השירות שנמצא בטרמינל 3 בנתב"ג (שרוול D, סמוך לטרקלין המלך דוד), בטרמינל 1 בין השערים 37-38 ליד עמדת המודיעין או בסניפים נבחרים מבית רשת סטימצקי.

האם צריך לרכוש הרחבת ספורט אתגרי עבור בילוי בפארק שעשועים או קרוז?

פארק השעשועים ושייט קרוז אינם נחשב לפעילות אקסטרים ולכן אין צורך בהרחבה מיוחדת עבורם.

האם הפוליסה מכסה גניבת כסף מזומן?

אין כיסוי לכך בפוליסת הביטוח, אך אם רכשת את הפוליסה דרך איירפורט אינשור ניתן ליצור עמנו קשר כדי שנפעל בנושא. הניסיון והמיומנות שלנו הוכיחו את הצלחתם במקרים רבים ודומים, כך שאנו מאמינים שנצליח לתת מענה הולם גם לאירועים מהסוג הזה.

הזמנתי כרטיסי טיסה מעכשיו לעכשיו. איך עושים ביטוח הכי מהר?

ניתן להצטרף לביטוח פספורטקארד ממש עכשיו דרך האתר שלנו, בתהליך אונליין קצר של כמה דקות. לחילופין אפשר לחייג אלינו ונדאג לצרף אותך לביטוח במהירות הבזק. ההצטרפות דרכנו אינה כרוכה בתוספת תשלום, עמלות או התייקרות פוליסת הביטוח והיא פתוחה וחינמית תמיד.

האם יש הנחה לפספורט קארד?

אם ברשותך כרטיס "חבר", ניתן ליהנות מהנחה של 15% על מגוון הרחבות. לעתים יוצאת החברה בהטבות נוספות מול מועדונים וארגונים אחרים, כאשר גם תעריפי הביטוח משתנים לעת לעת בהתאם לתחרותיות.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל בפספורט קארד?

תעריף הביטוח נקבע לפי פרטי המבוטח, יעד הנסיעה ואופייה וכן הרחבות רלוונטיות. עלות הכיסוי הבסיסי ליום נעה בין 2.70$-30.84$ לפי גיל המבוטח.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן