פספורט קארד הריון

פספורט קארד הריון - כיסוי ביטוחי מלא לנשים בהריון בחו"ל המהווה הרחבה לפוליסה הבסיסית ומאפשר לך לטוס בראש שקט עד לשבוע 32 כולל.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

הרחבת הריון בביטוח הנסיעות: עד כמה חשוב לרכוש אותה?

אין שום סיבה לוותר על הנסיעה המתוכננת מפאת הריונך, כך שאפשר לטוס גם בחודשים מתקדמים ולהבטיח לעצמך קבלת טיפול רפואי בעת הצורך.

למעשה, גם אם תזדקקי לבדיקה רפואית או אפילו לתרופה לצרבת, גם אם משהו חלילה משתבש וגם עבור הבדיקה השגרתית שהגיע זמנה – תוכלי לקבל את הכיסוי הנדרש לכך ולהימנע מהוצאות יקרות ופתאומיות. הרחבת

פספורט קארד הריון תאפשר לך גם לקבל פינוי רפואי, עניין שמגדיל את השקט הנפשי שלך במהלך הנסיעה.

חשוב לנו להבהיר: ביטוחי ההריון בחברת פספורט קארד (וביתר חברות הביטוח) נמכרים כהרחבה לפוליסה הבסיסית לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל.
למעשה, פוליסת הבסיס מכסה את הריונך עד לשבוע ה-12 בלבד ובעיקר שמורה למקרים של גילוי ההריון לראשונה בחו"ל. מעבר לכך, כל צורך בבדיקה, תרופה או בביקור רופא הכרוכים בהריונך מהשבוע ה-13 ואילך אינם מכוסים בפוליסה זו כך שלא מומלץ לטוס בשום מקרה ללא הרחבת הריון.

מה חשוב לדעת על פספורטכארד ביטוח הריון?

הרחבות ביטוחי הנסיעות של פספורט קארד נחשבות לאיכותיות ומשתלמות, הודות לכיסוי המקיף שהן מעניקות במבחר מצבים.

הרחבת ההריון של פספורט קארד מאפשרת לנשים הרות לטוס לכל יעד בעולם בראש שקט עד לשבוע ה-32 להריונן ובתעריף שעומד על 5$ ליום.

מגבלת שבוע ההריון עד שבוע 32 נמצאת בהלימה עם המגבלה התיאורטית של חברות התעופה בארץ ובעולם, המתירה לנוסעות הרות לטוס בחודשים מתקדמים וזאת בתנאי שמדובר בהריון תקין ושגרתי, שאיננו מוגדר בסיכון.

בשל החשש מאירועים רפואיים בלתי צפויים בשלב זה של ההריון, חלק מהחברות המבטחות אף מגבילות את שבוע ההריון המקסימלי לביטוח עד שבוע 30 בלבד.

אמנם הסיבה העיקרית לכך היא הסיכון בהתפתחות לידה מוקדמת המלווה בסיכונים רבים, אך גם מועד החזרה של המבוטחת לארץ: אם לדוגמה נמצאת המבוטחת בשבוע ה-31 להריונה אבל מועד טיסתה חזרה יתרחש רק חמישה שבועות לאחר מכן, כלומר בשבוע 36 להריון, סביר להניח שתחול הסתייגות מלבטח אותה ואף להתיר לה לטוס בהתאם למדיניות חברת התעופה.

פספורט קארד ביטוח הריון – תנאי הביטוח המלאים

חברת פספורט קארד נמנית עם המבטחות הגדולות, הפופולריות והאמינות ביותר בביטוחי הנסיעות לחו"ל ומעמידה לרשותך הרחבת הריון עד לשבוע 32 הכוללת את התנאים הבאים:

  • כיסוי של עד 250,000$ להוצאות רפואיות בעת אשפוז ושלא בעת אשפוז עקב הריון
  • כיסוי למקרה של לידה מוקדמת בלתי מתוכננת
  • הטסה רפואית לארץ של האם והיילוד לצורך המשך טיפול
  • ההרחבה נמכרת עד לגיל 39
  • הפוליסה תקפה עד לשבוע 31+6 בלבד (כלומר שבוע 32 פחות יומיים)
  • הכיסוי אינו מתאים לנשים בשמירת הריון
  • הכיסוי אינו חל על מעקב הריון שוטף וביצוע בדיקות שגרתיות
  • הכיסוי אינו נותן מענה לביצוע הפלות יזומות בחו"ל שאינן כתוצאה מהחמרה במצב ההריון

כמה דברים ששווה לך לשקול לפני הנסיעה

אמנם דבר לא מונע ממך לטוס לחו"ל לפגישת עבודה, חופשה זוגית או משפחתית או בילוי עם חברות, אך חשוב להבין טרם רכישת הביטוח את כל תנאי הפוליסה בדגש על הסיכונים והחריגים הנכללים בה ובמיוחד כאשר הנסיעה צפויה להימשך מעבר ל-32 השבועות בהן ההרחבה תקפה.

עוד בטרם ההחלטה על הנסיעה, כדאי לסקור את השירותים הרפואיים ואיכותם במדינת היעד שלך, את זמינותם וקרבתם אלייך, על מנת שתוכלי לפעול במהירות ברגעי האמת מבלי לגרוע ממצב ההריון והתקדמותו הרצויה.

חשוב שתזכרי – פוליסת הביטוח שלך מתייחסת להריון כמצב רפואי ולכן ייתכן שתתבקשי להצטייד בהערכה רפואית מהרופא המטפל שלך ובחיתום. דרישה זו לא תמיד מאפשרת לרכוש את הביטוח ואת הרחבת ההריון אונליין אלא רק באופן טלפוני ולאחר העברת המסמכים הנדרשים. שימי לב שישנן גם חברות תעופה הדורשות הצהרת בריאות מרופא שמאשרת כי ביכולתך לטוס.

כדאי גם לדעת כי ישנם רופאים רבים שאינם ממליצים לטוס לאחר שבוע 30 כך שכדאי להתייעץ בכל מקרה עם הרופא שלך בנוגע למהלך הנסיעה ואופייה, הצורך בטיפול רפואי במהלכה, בתרופות וחיסונים נדרשים.
כמבוטחת, עלייך גם לקחת בחשבון את ההימנעות האישית מסיכונים מיותרים.

הפוליסה לא תכסה מקרים שבהם נדרשת לחדול מפעילות מסוימת ובחרת להתעלם מכך, לרבות מצבים בהם הומלץ לך להפסיק לאלתר את הפעילות שלשמה התרחשה הטיסה ושבחרת שלא לעשות זאת.

ביטוח הריון של חברת פספורט קארד

הביטוח של חברת פספורט קארד נחשב לאיכותי, מקיף ומומלץ, הודות לשיטת תשלום התביעות המאפשרת לך להשתמש בכרטיס נטען שיונפק עבורך ובאמצעותו ניתן לשלם את ההוצאה הרפואית המבוקשת במקום וללא המתנה.

אם את מעוניינת בביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת הרחבת הריון, תוכלי להצטרף כבר עכשיו לביטוח בתהליך אונליין קצר ופשוט באתר שלנו, Airport ביטוח נסיעות לחו"ל. אם הריונך אינו סדיר, מוגדר בסיכון או שהיסטוריית ההריונות שלך מצריכה מענה מיוחד (מעל גיל 39, הריון מרובה עוברים, הריון מטיפולי IVF וכן הלאה), את מוזמנת ליצור עמנו קשר טלפוני ונדאג לכיסוי הביטוחי האיכותי והמשתלם ביותר.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן