פספורט קארד – חבר

פספורט קארד חבר – ביטוח נסיעות לחו"ל בהנחה בלעדית רק לחברי המועדון. עמיתי חבר נהנים מהנחה על כל הרחבה שתתווסף לפוליסת הנסיעות וכך נהנים מנסיעה בראש שקט יותר ומחיסכון משמעותי יותר בהוצאות הנסיעה.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

על כרטיס מועדון חבר

חבר הוא מועדון צרכנות בולט המיועד לגמלאי צה"ל ומשרתי הקבע, בו חברים גם נכי צה"ל, משרתים בחובה שצברו 12 חודשי שירות ומעלה, עובדי חברות וארגונים עם זיקה לצבא שהגיעו להסדר עם המועדון וכן בני זוגם של מחזיקי הכרטיס וילדיהם.

החברות במועדון כרוכה בדמי מנוי חודשיים ומעניקה שלל הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים השמורים לעמיתים, ביניהם גם הנחה נאה ביותר על ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורט קארד. כדי ליהנות מכל אחת מהטבות המועדון, נדרשים העמיתים לבצע את הרכישה באמצעות כרטיס האשראי הייעודי של חבר.

זכאים המעוניינים להפוך לעמיתי חבר יכולים להצטרף למועדון בקלות דרך מוקד הארגון במייל ובטלפון ולהתחיל ליהנות ממגוון רחב של הנחות לאירועים ואטרקציות, מסעדות ובתי קפה, מוצרי צריכה שונים וגם סל הטבות על פי תחומי עניין והטבות.

הנחת חבר פספורט קארד (עמיתי חבר)

אם יש ברשותך כרטיס צהוב או כחול של מועדון חבר, ניתן ליהנות מהנחה בלעדית על ביטוח הנסיעות לחו"ל, הכוללת 15% הנחה ברכישת הרחבות לפוליסה של חברת פספורט קארד. ההנחה ניתנת בעבור כל הרחבה נבחרת, משמע שקיימת ההזדמנות לרכוש מספר הרחבות ובכך להגדיל את הביטחון והשקט הנפשי שלך למהלך הנסיעה.

להלן ההרחבות הנכללות בהטבה:

  • הרחבה מפני גניבת הסלולרי – 15% הנחה
  • הרחבה מפני גניבת מחשב נייד/ טאבלט – 15% הנחה
  • הרחבה מפני גניבת מצלמה – 15% הנחה
  • הרחבת ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי – 15% הנחה
  • הרחבת ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור במקרה של תאונה – 15% הנחה
  • הרחבת ספורט אתגרי – 15% הנחה
  • הרחבת ביטוח סקי – 15% הנחה

 

חשוב לדעת: רשימה זו איננה מכסה את כלל הרחבות הביטוח שקיימות בפספורט קארד, אלא רק את ההרחבות שנכללות במסגרת ההטבה. הרחבות אלה נחשבות לפופולריות, מומלצות ואף הכרחיות בחלק גדול מאוד מהנסיעות לחו"ל ועל כן ניתן לרכוש כל אחת מהן בהנחה משתלמת.

תנאים ומגבלות למימוש הנחת פספורט קארד לעמיתי חבר

  1. ההנחה איננה תקפה לכיסוי הרפואי הבסיסי של ביטוח הנסיעות ומיועדת לרכישת הרחבות הנכללות בהטבה בלבד.
  2. חברי מועדון חבר לרבות בני/ בנות זוג וילדיהם עד גיל 18 זכאים לממש את ההטבה בכל עת, עד להפסקתו.
  3. ההנחה לחברי מועדון חבר תקפה לנסיעות של עד 30 ימים. החל מיום ה-31 לנסיעה, ישולם תעריף ההרחבה המלא.
  4. חברת פספורט קארד עשויה לשנות את תנאי ההנחה ותעריפי ההרחבות מעת לעת ואף לצרף להטבות מטעמה ארגונים ומועדונים נוספים. נכון לשנת 2023, ההנחה למחזיקי כרטיס חבר הינה בלעדית ומהווה את ההטבה היחידה עבור רכישת ביטוחי פספורט קארד.

על חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל פספורט קארד

חברת פספורט קארד התחילה את פעילותה בשנת 2011, כשחוללה מהפך אמיתי בשוק הביטוח, הודות למודל תשלום התביעות המהיר והידידותי שלה באמצעות כרטיס נטען.

כרטיס נטען לתשלום תביעות במקום

כרטיס הפלסטיק המגנטי של פספורט קארד הפך למזוהה עמה תוך זמן קצר ובאמצעותו יכולים המבוטחים לשלם את הוצאותיהם הרפואיות במקום – ללא המתנה לנציגים, הליכים בירוקרטיים מורכבים והוצאה כספית מהכיס.

הכרטיס שמגיע על סכום אפס ₪ בתחילת הנסיעה, יוכל להיטען מרחוק על ידי החברה בתוך מספר דקות ולאפשר למבוטחים לסלוק אותו במוקד הרפואי אליו הגיעו או למשוך את הסכום במזומן מכל כספומט.

אפליקציית Passportcard Poket

כיום חלק גדול מההתקשרויות והשירותים למבוטחים מתרחשים דרך אפליקציית המבוטחים הייעודית של החברה הנקראת Passportcard Poket.

דרך האפליקציה ניתן להטעין את הכרטיס, לנהל תביעות ולהעלות מסמכים חשובים, לערוך פרטים אישיים, לצפות בפוליסה המלאה, לשוחח עם רופאים בעברית, לאתר מוקדים רפואיים ובתי חולים סמוכים למיקומך בחו"ל ואף ליצור קשר מהיר עם מוקד החירום של החברה.

סוכן ביטוח אישי למבוטחי פספורט קארד – ללא תוספת תשלום

שירות נוסף למבוטחים כולל ליווי של סוכן ביטוח אישי וצמוד מטעם Airport – ביטוח נסיעות לחו"ל, ללא תוספת תשלום, ללא עמלות וללא אותיות קטנות. כל עוד ההצטרפות לביטוח פספורט קארד תבוצע דרכנו, אנו נעמיד לרשותך ליווי וסיוע לכל מהלך הנסיעה, עם טיפול מהיר בתביעות, מציאת פתרונות לתרחישים מורכבים ומיצוי הזכויות והאינטרסים שלך למול חברת הביטוח ובכפוף לתנאי הפוליסה.

שירות זה איננו כרוך בתשלום מעבר למה שכבר שולם בעבור ביטוח הנסיעות ומיועד כדי לספק לך גב תומך וחזק יותר לכל אירוע פתאומי בחו"ל.

מה כלול בפוליסת הנסיעות של פספורט קארד?

מבוטחי פספורט קארד נהנים מביטוח נסיעות מקצועי ומקיף:

  • כיסוי של עד 5,000,0000$ עבור הוצאות רפואיות
  • שירותי איתור וחילוץ
  • פינוי יבשתי, ימי ואווירי
  • הטסה רפואית לארץ
  • טיפולי חירום בשיניים
  • קבלת החזר הוצאות בהארכת השהות בחו"ל עקב מצב רפואי
  • כיסוי לצד ג'
  • כיסויים אלה מהווים את עיקרי פוליסת הבסיס, כאשר אליהם יתווספו הרחבות הביטוח הרצויות ובהנחה עבור כל אחת מהן לעמיתי חבר.

מצטרפים עכשיו באונליין וחוסכים

מועדון חבר יש לך? מעולה. כל שנותר הוא להצטרף לביטוח באתר שלנו ממש עכשיו וליהנות מההנחה או לשוחח איתנו טלפונית אם דרוש פתרון לצרכי נסיעה מורכבים.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן