פספורט קארד – נתב"ג

פספורט קארד נתב"ג – איסוף הכרטיס הנטען שלך לתשלום תביעות לפני הטיסה. ניתן לאסוף את הכרטיס ממספר מוקדים מיד לאחר ההצטרפות לביטוח, ולשלם באמצעותו את ההוצאות הרפואיות בחו"ל בכל שלב.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

על כרטיס פספורט קארד

פספורטקארד היא חברת ביטוחי הנסיעות הפופולרית והמומלצת ביותר לנוסעים לחו"ל, הודות לשיטת תשלום תביעות החוסכת למבוטחים המתנה לנציג, מילוי טפסים וקבלת החזר בדיעבד.

שיטה זו מתאפשרת הודות לכרטיס הנטען הייחודי שפיתחה החברה, אליו יועבר סכום הכיסוי ברגע האמת. וכך בסליקת הכרטיס או במשיכת סכום הכיסוי במזומן, ניתן לשלם במקום עבור ההוצאה הרפואית בחו"ל ואף לקבל טעינה כספית נוספת במקרה של אי הגעת הכבודה אל היעד.

רגע לפני איסוף כרטיס פספורטכארד: כיצד מצטרפים לביטוח?

ההצטרפות לפוליסת ביטוחי הנסיעות של החברה פשוטה ומהירה. רק כמה דקות ויש לך ביטוח!

כל שצריך לעשות הוא להתחיל את מסלול ההצטרפות כאן באתר שלנו, למלא את כל פרטיך האישיים ואת פרטי הטיסה ולחתום על הפוליסה שתישלח אלייך לאישור. ניתן לבחור גם במגוון הרחבות הביטוח של פספורט קארד, המכסים אירועים נוספים בחו"ל כמו החמרת מצב רפואי, הריון עד לשבוע 32, ספורט אתגרי ועוד.

תשלום פרמיית הביטוח הינו קבוע, כך שהזמנת הפוליסה דרך האתר שלנו איננה יקרה יותר אלא מעניקה לך שירותי סוכן ביטוח צמודים לכל צורך במעמד הנסיעה. וכך, אם נתקלת בבעיה במהלך שהותך בחו"ל, עולה הצורך בשאלות ובירורים וגם כאשר דרוש פיתרון למצב מורכב מול חברת פספורט קארד – אנו נסייע לך באופן מקצועי ויסודי, 24 שעות ביממה.

פספורט קארד איסוף כרטיס

אז אחרי שהבהרנו כיצד מצטרפים לביטוח הנסיעות המצוין, הגיע הזמן לדבר על הכרטיס הנטען.

הכרטיס הנטען יונפק עבורך לאחר הצטרפות לביטוח ויאפשר לך לשלם בחו"ל בכל מקרה של צורך רפואי המכוסה בפוליסה כמו רכישת תרופות, בדיקת רופא ועוד.

תשלום מכיסך בהיעדר הכרטיס תגרור דמי השתתפות בסך $50 ועל כן מומלץ להשאיר את הכרטיס במקום נגיש וזמין, כדי שלא לפספס את התשלום באמצעותו כשבאמת זקוקים לכך.

כאשר עולה הצורך לכסות דבר מה באמצעות ביטוח הנסיעות, כל שעלייך לעשות הוא לפנות למוקד החירום של פספורט קארד או אלינו והסכום הרלוונטי ייטען לכרטיס מרחוק בתוך כמה דקות.
נתונים אלה מחייבים את מבוטחי פספורט קארד להצטייד בכרטיס הפיזי, כך שיש לאסוף אותו טרם הטיסה.

איסוף פספורט קארד נתבג

המקום העיקרי ממנו ניתן לאסוף את הכרטיס הוא נמל התעופה בן גוריון. הכרטיס ימתין לך טרם הנסיעה בדלפק החברה, כך שאפשר לעבור באותו דלפק כבר בהגעתך לשדה מבלי לטרוח באיסוף ממקום אחר.

דלפקי פספורט קארד בנתב"ג נמצאים בשני מוקדים:

  1. בטרמינל 3, שרוול D, מול טרקלין המלך דוד. עמדה זו פועלת 24 שעות ביממה וניתן לאסוף ממנה את הכרטיס הן דרך מכונות האוטומטיות הסמוכות והן באמצעות הנציג בדלפק.
  2. בטרמינל 1, בין השערים 37-38 שנמצאים באולם המרכזי מול עמדת המודיעין. עמדה זו פעילה 24/7 בימי אמצע השבוע, בימי ו' עד שעות הצהריים ובמוצ"ש עם התחדשות הטיסות מהטרמינל.

איסוף פספורט קארד מנקודות נוספות

אמנם נתב"ג מהווה את המיקום העיקרי לאיסוף הכרטיס הנטען החשוב, אך קיימת האפשרות לקבל אותו גם בשני מוקדים נוספים:

איסוף פספורט קארד משדה התעופה רמון

בשדה זה לא קיימת עמדה מאוישת, אך ישנה מכונה אוטומטית להנפקת הכרטיס בקלות.

איסוף כרטיסי פספורט קארד בסניפי רשת הספרים סטימצקי

בעבר התקיים שיתוף פעולה דומה בין פספורט קארד לרשת הפארם BE מבית שופרסל, אך חשוב להבהיר כי שותפות זו נסתיימה וכיום ניתן לאסוף את הכרטיס הנטען בסניפים נבחרים של רשת סטימצקי להלן:

מיקום הסניף כתובת הסניף
קריית שמונה רחוב טשרניחובסקי 4
קניון חורב, חיפה רחוב חורב 15
קניון עזריאלי, עכו רחוב החרושת 2
קניון 6G, יוקנעם רחוב התמר 2
ביג, נתניה  רחוב גיבורי ישראל 5
סינמה סיטי, גלילות צומת גלילות, מתחם הסינמה
מרכז רום, פתח תקווה רחוב יעל רום 8
קניון גן העיר, תל אביב רחוב אבן גבירול 71
קניון איילון, רמת גן רחוב אבא הלל 301
מתחם G סינמה, ראשון לציון רחוב ילדי טהרן 3
ביג, אשדוד רחוב דרך הרכבת 1
גרנד קניון, באר שבע רחוב שדרות טוביהו 125
קניון מול הים, אילת רחוב הסתת 20

כדאי לדעת:

הכרטיס הנטען של פספורט קארד תקף למשך 5 שנים מיום הנפקתו ומאפשר לך להשתמש בו גם בנסיעות עתידיות.

אם ברשותך כרטיס קיים, יש לעדכן זאת בעת עריכתה של פוליסת נסיעות חדשה ולבצע אקטיבציה שלו בנקודות האיסוף. אין צורך בפעולות נוספות.

אם איבדת את הכרטיס שלך או שפג תוקפו, ניתן לקבל כרטיס חדש בנקודות האיסוף בנתב"ג.

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה בנוגע לביטוחי פספורט קארד, לרבות מציאת פתרונות לצרכי ביטוח מורכבים ובמחיר המשתלם ביותר.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן