פספורט קארד – הנחה

פספורט קארד הנחה למחזיקי כרטיס חבר – מצטרפים אונליין לביטוח הנסיעות לחו"ל, מרוויחים ראש שקט וגם חוסכים כסף.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

תכננת נסיעה לחו"ל ויש לך כרטיס חבר? מחכה לך מחברת פספורטכארד הנחה

אם יש לך חברות במועדון משרתי הקבע והגמלאים "חבר", קיימת האפשרות לרכוש באמצעותו ביטוח נסיעות לחו"ל מבית פספורט כארד בהנחה של 15% עבור כל רכישת הרחבה לפוליסה.

מועדון חבר נחשב כבר שנים למעגל צרכנות אקסקלוסיבי ומתגמל במיוחד, הכולל הטבות במגוון ענפים. כיום ישנם כ-100,000 משקי בית שכוללים את גמלאי צה"ל, נכי צה"ל, חיילים בקבע ובסדיר המחזיקים בכרטיס, לצד גופים נוספים שעובדים עם הצבא ונהנים מהסדר ייעודי בינם לבין המועדון.

כמובן שכדי ליהנות משלל ההנחות בכרטיס חבר יש לשלם דמי מנוי חודשיים וכן לבצע את הרכישות עצמן באמצעות כרטיס האשראי של חבר, על מנת שההנחה תתקבל.

תנאי המועדון הייחודיים והטבותיו יאפשרו לך בהחזקת כרטיס חבר לשלם פחות על ביטוח הנסיעות שלך ולרכוש יותר הרחבות לביטוח – משמע כיסוי גדול ומקיף יותר עבור כל אירוע בלתי צפוי במסגרת השהות בחו"ל.

הנחה בלעדית בפספורט קארד לבעלי כרטיס "חבר"

חברת פספורט קארד נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בענף ביטוחי הנסיעות לחו"ל ומחזיקה בתעריפי ביטוח משתלמים הכוללים גם הנחות אפשריות מעת לעת.

הנחה זו מתקבלת בימים אלה עבור חברי מועדון חבר ומעניקה הטבה משמעותית בסך 15% ברכישת הרחבות מסוימות לביטוח פספורט קארד, אותן ניתן לצרף לפוליסה.

אילו הרחבות נכללות בהטבה?

באמצעות ההנחה למחזיקי חבר ניתן לרכוש הרחבות חשובות ומגוונות לכיסוי מצבים רבים, כמו למשל הרחבת ביטוח כבודה, כיסוי מפני גניבת הסלולרי ועוד.

חשוב להבהיר כי לא כל הרחבות הביטוח של פספורט קארד נכללות בהטבה, אלא רק מספר הרחבות נבחרות ופופולריות, חלקן יהיו מן החשובות והכדאיות בכל עריכת ביטוח נסיעות.

להלן סוגי ההרחבות עבורן ניתנת ההנחה:

  • הרחבה מפני גניבת הסלולרי – 15% הנחה
  • הרחבה מפני גניבת מחשב נייד/ טאבלט – 15% הנחה
  • הרחבה מפני גניבת מצלמה – 15% הנחה
  • הרחבת ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי – 15% הנחה
  • הרחבת ביטול השתתפות עצמית ברכב שכור במקרה של תאונה – 15% הנחה
  • הרחבת ספורט אתגרי – 15% הנחה
  • הרחבת ביטוח סקי – 15% הנחה

תנאים חשובים למימוש ההטבה

  1. ההנחה ניתנת בעבור כל הרחבה שתתווסף לפוליסה אך איננה מיועדת לכיסוי הרפואי הבסיסי בביטוח הנסיעות.
  2. ההנחה תקפה לנסיעות של עד 30 ימים, משמע שאם הנסיעה שלך ממושכת יותר, עליך לשלם את תעריף ההרחבה המלא החל מהיום ה-31 לנסיעה.
  3. הזכאות להנחה מיועדת לחברי מועדון חבר, בני ובנות זוגם וילדיהם עד גיל 18.

פוטנציאל החיסכון במסגרת ההנחה

התשלום בעבור הרחבות הביטוח של פספורט קארד נע בין 0.50$ ועד 8$ ליום, תלוי בסוג ההרחבה ובמאפיינים נוספים שנבחרו במסגרתה. מכיוון שהרחבות אלה הכרחיות לנסיעות רבות בכל מקרה, ההנחה תסייע לך להצטייד בהן תוך חיסכון משמעותי בעלויות וליהנות מראש שקט יותר במהלך הנסיעה.

ומה לגבי מועדונים או קופונים נוספים שנותנים הנחה פספורט קארד?

נכון לשנת 2023 לא קיימים קופונים, הטבות או מועדונים נוספים בהם קיימת הנחה על הביטוח. יחד עם זאת, חשוב לזכור שפספורט קארד עשויה לשנות מעת לעת את תעריפי הביטוח בהתאם לתחרותיות בענף, מה שעשוי להביא לשינוי בתנאים ולהחלטה על הטבות, הנחות ומבצעים חדשים.

על פוליסת ביטוח הנסיעות של פספורט קארד

חברת פספורט קארד נחשבת לאחת המבטחות הגדולות בשוק ביטוחי הנסיעות בישראל, הודות למודל תשלום תביעות מהיר וטכנולוגי על המקום.

שיטת התשלום מבוססת על כרטיס נטען שבו מצטיידים המבוטחים טרם הנסיעה ובאמצעותו תשולם ההוצאה הרפואית בעת הצורך, כאשר טעינת הסכום תתרחש מרחוק בתוך כמה דקות.

לקוחות פספורט קארד נהנים גם מפוליסת נסיעות מקיפה המאפשרת נסיעה בטוחה ורגועה יותר:

  • כיסוי של עד 5,000,0000$ עבור הוצאות רפואיות
  • שירותי איתור וחילוץ
  • פינוי יבשתי, ימי ואווירי
  • הטסה רפואית לארץ
  • טיפולי חירום בשיניים
  • קבלת החזר הוצאות בהארכת השהות בחו"ל עקב מצב רפואי
  • כיסוי לצד ג'

 

בנוסף מפעילה פספורט קארד מוקד חירום וסיוע הפועל במתכונת 24/7 וכן אפליקציית מבוטחים ייעודית הכוללת אזור טעינה לכרטיס בעת הפעלת הביטוח, צ'אט רופאים למתן ייעוץ בעברית והתקשרות מהירה לחברת הביטוח דרך הטלפון, הווצאפ וצ'אט האפליקציה.

לרשות המבוטחים באפליקציית פספורט קארד פוקט (passportcard poket) עומד גם מודול ניהול תביעות המאפשר למלא טפסי תביעה, להעלות מסמכים ואישורים רלוונטיים ולעקוב אחר סטטוס הטיפול.

ביטוח נסיעות איכותי וגם משתלם

בין אם יש לך חברות במועדון "חבר" ובין אם לאו, באפשרותך להצטרף בכל עת לביטוח הנסיעות האיכותי של פספורט קארד וליהנות תמיד מתעריפים משתלמים.

אנו ב- Airport ביטוח נסיעות לחו"ל, מעמידים לרשותך את מיטב הניסיון, הידע והמקצועיות בביטוחי הנסיעות ומאפשרים לך לרכוש את פוליסת הנסיעות לחו"ל אונליין בתהליך של מספר דקות – מהלך משתלם שמעניק לך את כל שירותינו באופן אישי ללא עלות!

וכך בכפוף לרכישת פוליסה בתעריף הרגיל של פספורט קארד, יתקבל מאיתנו מערך סיוע וליווי צמוד הכולל טיפול מהיר יותר בתביעות ביטוח וקבלת מענה לכל מצב מורכב שכרוך בעמידה על האינטרסים שלך למול חברת הביטוח.

ניתן להצטרף לביטוח אונליין באתר שלנו ממש עכשיו או להשאיר את פרטייך כדי שניצור קשר.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י Airport אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של Airport ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן